klik klik !

18 March 2011

p/s :khas untuk gadis-gadis ipoh &yg berhampiran dgnnya .XD

HYE YAYAH !

Hari ni aku nak promote pasal satu program yg dianjurkan oleh Nisa' negeri Perak .
Ape tu Nisa'?oke ,aku malas nak cite panjang so ,kalau nak tahu &kenal dgn lebih dalam mgenai Nisa' sila klik SINI !

Back to our discussion ,Nisa' Perak menganjurkan satu program "BEAUTY IN YOU"

Penampilan Selebriti Jemputan...jeng jeng jeng ialah...rahsia .muahahaha .XD
Selebriti tersebut akan bercakap mgenai rahsia personaliti .
kalau nak tahu sape datang lah ramai2 .ajak adik ,kakak ,mak .
semua-semua lah yg FEMALE saje ye .^^
kaum LELAKI tidak dibenarkan masuk .maaf ye .hehe .

Ada pelbagai aktiviti menarik seperti cabutan bertuah ,kuiz ,bengkel facial dan macam-macam lagi.
so ,daripada tak buat ape hujung minggu ni ,jum le kite pergi ramai-ramai ! :)
Sekurang-kurangnye dapat jugak kite ilmu kecantikan ni .hehe .

14 comments:

belogkiter said...

kalaulah kat ipoh, mesti dah pergi ni

Ainnur Afiffah :) said...

lahh...skang kat mane ?best ni..hehe

hAkimAh said...

^^..xnk g...haha

nur haifa said...

program ni kat mane??area mane?bley tau x?

nora said...

masuk percuma -tu penting hhihihi

ENTRY HOT : Hari Ini Dalam Sejarah

Ainnur Afiffah :) said...

hAkimah : pegi lah .ishhh .haha

Ainnur Afiffah :) said...

nur haifa : dekat dewan persekutuan seruan islam .area rumah Menteri besar .lepas roundboard belah mane ehh .tak egat .hehe .

Ainnur Afiffah :) said...

nora : HAHA .itu yg penting .betui2 .

syazwani said...

elehh, sy taw, WAHEEDA kan? huhu

Ainnur Afiffah :) said...

syazwani : bukan bukan .waheeda dah cancel .dah tukar orang .hehe .

syazwani said...

taw2, sharifah khasif fadilah~

Ainnur Afiffah :) said...

ehh ,cemane tawu ni ?tawu saje .hehe .

pelik~

masyitah*azzahra* said...

best x....
mak kte dh soh kite join nisa...
kte ok je...
tp lom lagi dftar

Ainnur Afiffah :) said...

best sgt-sgt syita .rugi kamu tak dtg .
jum lah juin ?
bia kite daftarkan nak ?hikhik .