klik klik !

28 February 2011

tetamu tak diundang

HYE YAYAH !

wahh wahh !hari yang sungguh membahagia an .
petang tdi farah kol ,tanye aku ta msk pape ke petang nie .


dlm hati dah teruja habis lah ,"diowg na dtg umah ke ?"
tapi ,farah ta ckp un na dtg ,dy ckp saje saje je kol .
aku un layan buduh buduh lah .haha .
then dlm kul 5 lebih tetibe dengar bunyi motor 
& suara kin kin jerit "ainnur ,ainnur !"


Ya Allah ,aku rase na mjerit je .haha ,
rindu sgt at asma ,farah lagi lagi kin kin .lame ta jumpe dy .huhu .
rindu sgt sgt .siyes rindu .huhu .
diowg dtg tamo bitawu awal awal ,nseb rumah aku dah kemas .
yelah ,sbgai suri rumah spnuh masa ,buad malu je law rumah bsepah an .nmpk sgt aku ta buad keje .haha .
then ,sesi jemput menjemput msuk rumah bmula 
& mereka tanpa segan silu un msuk ke dlm rumah .
yg lawak tuh aku ta perlu hidang pape bub mereka dah pandai-pandai 
bwk mkanan &minuman sndri .
so ,aku sponser pinggan &gelas jela .haha 
memg kawan yg memahami+pemurah+pandai layan diri .hahahaha .
sembang-sembang gelak-gelak sememgnye pkara bese bagi kami setelah bjumpa .
so ,sesi buka cerita pulak bmula .haha .
cerita tbaru ,asma & farah cakap-cakap sal cite 
"HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH" haha .


kowg dah tgk ?lawak lah jugak bub cite uh bjaya mbuad an aku gelak .haha .
tapi nmpak nye kin kin sdikit ternganga sperti baru blajar ABC .haha .
rupenye dy ta tgk lagi ,sian kin kin .ta pat bgelak ketawa bsama kmi bub dy ta paham ape yg kami gelak an .
tape kin kin ,nanti tgk cite tuh ehh ?hehe .
then kul 7.30 mlm diowg un ckp na balik .
aku mengizin an lah bub umah kin kin un jauh .sian dy .huhu .
tengs syg-syg ku ,kowg salu dtg umah aku .muahh muahh !
paham aku nie susah na kua rumah .
al maklum lah ANAK ABAH .hahax .


10 comments:

farhana said...

sayanggggg ainnur..

Ainnur Afiffah :) said...

sayang fagha juga ! ^^

misza said...

ta cke!..dme ta dtg uma aq pon...
ta aci!....erm..kowanag meh r dtg uma aq polak....
ta aci!..ni na nages ni...
hhahahaha...
eh fara d blog ke> nape dye ley komen2..haha..
mengong toi aq ni..wawawa..
na nages..huahuahauha

Ainnur Afiffah :) said...

huhu ,jgn lah sedih miza .
tula ,sape duk jauh ke hjung dunia .hahax .
nanti aku dah ade lesen aku dtg umah ang syg .hehe .oke ?
wehh ,sape sape un leh komen lah ,asal an ade email .
memg mengong .haha .
jgn lah nangis ,cm minatang ksygn kite je dah .HAHA

misza said...

sobsobsob...sye ta cdey ngn awk!..
sye menyampah ngn awk...sape soh awk d uma hah?
kan dme dtg uma awk,,ta dtg uma sye..
nih marah ni...
ooo..mne la sye tau ley komen2...
ceh minatang 2..COMEI gle!
haha

Ainnur Afiffah :) said...

hahax .
sy memg 24jam di rumah lah awk .
jgn slah an sy .
salah an rumah sy .
sape suh duk taman bg pdana .
law ta mesti deme ta jumpe umah sy .
haha ,minatang tuh an simbol awk gn sy .haha

misza said...

erm..sgale yg berkaitan ngn awk bersalah...
dme 2 pon mengong...dtg uma awk watpee...
aish..huhu
ye2..minatang 2 mmg yg terbaik dry ladang..i like it,..!..auwww

Ainnur Afiffah :) said...

mane ade !
saya ta bsalah lgsung .
jgn na cari fasal pulak .
sekeh kang .haha .
tbaik dri ldg babe ang .HAHAHAHA .

misza said...

haha..mengong...
sye tade minatang 2...
apth agy kandang!..tpu2..huhu

Ainnur Afiffah :) said...

elehh .
na selindung2 pulak miza nie .
padahal ber-ekor ekor ade at kandang uma ang .
HAHAHA .