klik klik !

30 November 2011

Aku dapat panggilan misteri dari....

HYE YAYAH !

Disebabkan aku dah tadak kelas. jadi, aku telah menjalankan satu mesyuarat tergempar bersama Dato' Katil bin Cadar dengan Puan Seri Bantal binti Selimut. yeah, mesti ramai yg kenal sebab mereka ni memang sangat popular dan pemes dan termasyur dalam bisnes pembuatan peta. lama jugak kami meeting, start dari malam tadi pastu benti jap sambong lepeh subuh sampai la ke pukul....erk, takpayah bagitau la kan. tak penting pun. hmmm,

apa yg pasti ini bukan 'puan seri' aku okay. ni peta karya abang Gugel =P

Then, sedang aku lena kusyuk bermeeting tetibe lagu "love you like a love song" berkumandang menandakan masuknya panggilan. aku pun terus menangguhkan meeting demi menjawab panggilan misteri tu. rupa-rupanya miss intan merangkap ex-lecturer aku.

Miss kata, 'i have a good news for you!!' Hah hah hah, aku dah hagak perkara ni akan berlaku. beliau bagitau aku dibenarkan untuk continue short semester ni. yihaaaaa! tegedik tegedik tegedik. #sambil menunggang kuda. hahaha. alhamdulillah syukur sangat-sangat. so, mami and dedi u don't have to come here sebab ai akan masok level 6 semester 2 ni. huhu. doakan aku exit ek? kalau PASS level 6 ni, semster 3 nanti dah takpayah aku menghadap kelas omputeh dah. aku boleh fokus untuk subjek core courses yang lain. =D

Cuma sedih sikit sebab tak dapat stay kelas lama. disebabkan aku dah naik level 6 so, aku kene tukar ke kelas baru. group 109. aku dengar cerita, kelas ni ramai berok a.k.a brothers. hailamakkk, jangan la ramai yg hensem, nanti tak fokus pulak aku. muahahaha. ekceli, aku harap kelas baru ni nanti akan jadi kelas yang terbaik untuk bantu aku exempted. aminn. 
p/s : esok ada test omputeh. doakan aku ek? huhu.

Terima kasih baca! =)

33 comments:

shahjiehan said...

sempat lgi tu nk ade jmpa org nsem...


bntai busukkkk

Muhammad Faris 'Azim said...

nikmat exit english tak dapat terucap dgn kata-kata. :)

S H I T E Q said...

whoaaa. masuk short sem ek. best of luck! ehe :D

masyitah*azzahra* said...

gud luck ainnur....smoga exit..

fadh leyanie said...

gelaran berok untuk brothers?haha..

♥Lady Ainaa♥ said...

hahahaha..lawaklah..bantal busuk tu xleh bla,....tu tok peta negara mane tu..hakhakhak XP

Abg Stalker said...

pastu bole..:)usaha lebih ain. ;)jgn main cinta lak ble da naik level 6 ni.mentang2 la brok ramai.

Rasyidah said...

hahaha! x thn.. OMPUTEH

Rasyidah said...

hahaha! x thn.. OMPUTEH

Muhammad Amirulhazim Alias said...

ceh , ingatkan panggilan hangit ke hape . haha

ani marahaini said...

ingatkan dpt pnggiln dri HOT FM td.. kne tipu sudh .. huhu

Saiazuan said...

be thankful :)

✿Dear Yayah✿ said...

@shahjiehan :

hehe.. biasa la.. :P

tu bukan bantal ain k..

✿Dear Yayah✿ said...

@Muhammad Faris 'Azim :

hamboih faris. hahaha hyperbola

✿Dear Yayah✿ said...

@S H I T E Q :

hehe. alhamdulillah. :)

✿Dear Yayah✿ said...

@masyitah*azzahra* :

macehhhhh syg ^^

✿Dear Yayah✿ said...

@fadh leyanie :

semart kan gelaran tu? haha

✿Dear Yayah✿ said...

@♥Lady Ainaa♥ :

peta negara mane tah. haha.

✿Dear Yayah✿ said...

@Abg Stalker :

takde la abg, ain pikir belajar je. hihi

✿Dear Yayah✿ said...

@Rasyidah :

haha. apasal? pelik sgt ke gune omputeh?

✿Dear Yayah✿ said...

@Muhammad Amirulhazim Alias :

hahaha. itu penggilan HOT bukan misteri..:P

✿Dear Yayah✿ said...

@ani marahaini :

hahaha. sabar jela~

✿Dear Yayah✿ said...

@Saiazuan :

alhamdulillah :)

msredcheesecake said...

Good luck test yea.... Mesti result gempak ni selalu meeting...hhhaaaa

qatrunnada said...

kan dah kata ada hikmah disebaliknyaaaaaaaaaa,,^^
Semoga berjaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alongxp said...

baru nak cakap camni.. "eeeiii.. peta.." nasib baik mention kat situ peta en.google...

p/s: blajo bebetul ye...

✿Dear Yayah✿ said...

@msredcheesecake :

hahaha. makan dalam. =D

✿Dear Yayah✿ said...

@qatrunnada :

tula. alhamdulillah ^^

✿Dear Yayah✿ said...

@Alongxp :

hehe..agak2 la kan bantal sendiri.. hihi

macehhh ^^

cikzsmile said...

salam. hai cik yayah !
kita busy lah hihi.
nie pn buat post pendek je. hrp dpt mengubat rindu mu. muahaha ~

norlia ghani said...

lol. gambaq bantal ka? kikiki



gud luck yaya!
^^

✿Dear Yayah✿ said...

@cikzsmile :

busy sgt ye. sminggu seklai hapdet la. hihi

✿Dear Yayah✿ said...

@norlia ghani :

macehhhhhhh akk ^^