klik klik !

29 December 2011

antara ciri-ciri calon isteri yg baik. =P

HYE YAYAH !

Petang semalam, Ibu suruh aku buat kek chocolate, adik-adik aku dah boring asyik-asyik kek batik je. =..=' *sebab memang kek tu je yg aku tau. haha* nak belajar malas. heh... 

Tapi, sebenarnya dulu aku ada belajar buat cup cakes dgn makcik sedara tapi dah lupa. so, aku dan Ila telah melakukan cubaan berani mati utk membuat kek chocolate. =P
kuning lagi~
tukar warna dah.
chocolate pekat likat =P
menganggu privacy dan ketenteraman awam.
saya putar Halim~
jeng jeng jeng
dah macam t&*a%h*i$#k@! kah~ kah~
adunan kek sudah 'selamat' dimaksukkan ke dalam oven.
dan..
setelah berpoloh minit sabar menanti.
akhirnya,
inilah hasilnya..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
V
keh~ keh~ keh~ =D
kek ni agak merekah-rekah. okay fine, sangat merekah. -,-' 
tapi tang rekah tu sedap! haha.
and aku pulak malas nak letak chocolate moist atas kek ni. =P
but please,
don't judge the rasa by its rekah.
seriously,
aku tak pernah rasa kek chocolate sesedap ni. *__* 
*sila percaya*
ini lah jawapan hasil daripada survey jiran-jiran tertangga. =P
ehem..ulang suara, sedap. ulang suara, sedap ye. 

p/s : kenapa aku asyik nak meyakinkan orang bahawasanya kek tu sedap? HAHAHA.

Terima kasih baca ^^ 

24 comments:

Cik Kiena said...

hahaha..lawa rumah..

jatbend said...

eherm...nak sikit la..nmpk cm sedap ja tuh...nanti antar kt rumah..okeyh

✿Dear Yayah✿ said...

@Cik Kiena :

biasa je kina..:)

✿Dear Yayah✿ said...

@jatbend :

aik, nak kene la dtg rumah. heh

chEntA said...

wah..hebatlah..boleh buat kek coklat..
selalu kek merekah sbb gula bnyk atau terlebih masak..tp,merekah tu la yg sedapkan..=)

Muhammad Amirulhazim Alias said...

waa, nak try. mak ajar lain, letak serbuk koko, bukan buat jadi likat tu. nak buat gak aa entry camni. hahaha.

✿Dear Yayah✿ said...

@chEntA :

haah, tang rekah tula yg sedap :P

✿Dear Yayah✿ said...

@Muhammad Amirulhazim Alias :

buat la. nak tengok versi serbuk koko pulak. heheh :P

masyitah*azzahra* said...

kte dpt rasa yg kek tu sedap.....

Pocket said...

ohh!! oven!!!
pocket nak beli oven tapi tak tau nak beli jenama apa!!
toliong bagi tau jenama kamu dan ...
besh tak guna jenama tu?

so that pocket pung buleh wat chocolate moist cake gitu:D

fadh leyanie said...

boleh buat jualan sampingan kat geng2 cfs,,untung woo..jual sepotong rm 10 pasal kek paling sedap di dunia ssh nak dpt woo..nak2! :D

Nelly The Strange said...

dah boleh kahwin ni
:p

✿Dear Yayah✿ said...

@masyitah*azzahra* :

syitah memang pandai MENILAI..KEHKEH

✿Dear Yayah✿ said...

@Pocket :

serius ke nak beli oven ni?? haha.

mami sy baru je beli oven tu. jenama cornell. xtau la best ke tak. hehe

better awk survey sndiri kt kedai brg2 oven hee

sLpmEpLz™ said...

Wah, nmpk sedap :D

✿Dear Yayah✿ said...

@fadh leyanie :

HAHAHAHA. hamboih sepotong seploh hingget tadak sapa nak walaupun pling sedap didunia kut. sebab tak menarik~ HAHA

✿Dear Yayah✿ said...

Nelly The Strange :

haih, dah lama dah boleh. HAHAHA

Akim Iqbal said...

Calon isteri ? Eh eh eh. :D

✿Dear Yayah✿ said...

@Akim Iqbal :

eh eh..nape? haha

✿Dear Yayah✿ said...

@sLpmEpLz™ :

nampak sedap? memg sedap pun. hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

ila tau sedapppppp

buat kek untuk ila eh..hehehhe

comeiii dak tu..ehhhe

✿Dear Yayah✿ said...

@ILA HonEyBuNNy :

memang sedapppppp >.<

nanti bseday kak taun depan ain bagi kek..

gambar kek..heheheh

fieyqaqyla said...

.......
sape yang tolong???

sape yang kacou ceklat tu sampai likat???
.......
saya sayang ibu saya!!~~
.......

✿Dear Yayah✿ said...

fieyqaqyla :

yelaaaa..kamu pun membantu jugk..:P