klik klik !

22 December 2011

Cerita zaman kicik-kicik. #Viva Forever ♥

HYE YAYAH !

s

Siapa ingat lagu ni? siapa suka lagu ni? hehh..^0^

Dulu masa kicik-kicik, aku gila minat, suka gila dan gilakan lagu ni. masa tu klip video dia ni selalu tayang kat tibi tujoh yg feel good channel tu. masa tu masih lagi zaman hingusan liuran lelehan la. *sila bersihkan pale hotak anda dengan clorox.*

Disebabkan aku masih budak yang ibarat kain putih, aku selalu berkhayal beberapa detik waktu dan ketika bila setiap kali tengok video klip dia. yela, hotak budak kan. mula-mula tu aku fobia jugak la dengan mainan mesin tikam yg doploh-limaploh sen ni, aku takot dia telan aku hidop-hidop pehtu terus masuk dalam bola mesin tu. nanti tak dapek nak jumpa mami dedi dah. T_T

Iklan sesaat : #fakta! kanak-kanak lebih mudah terpengaruh pada benda2 yg dia nampak dengan bijik mata drpd benda yg dia dengar semata-mata. heh..


Tak tau kenapa tiba-tiba teringat kat lagu ni..hehe =P

p/s : aku rasa macam diri ni dah tua gila bila buat entri yang mengimbau memori kenangan zaman batu kanak-kanak cenggini. hahah

16 comments:

Abg Stalker said...

betul2!lagu ni mmg menarik,dan bt bdk2 tertarik.skrg mcm da xde je kt ntv7 :(

masyitah*azzahra* said...

eh betolla ain...
ak dulu2 trigin nak masuk dlm tmpat tikam tu n dalam cube...kot2la ada hadiah....

tya omar said...

Viva!!! teringat semua balik cerita mexico yang semua saya follow. haha.

✿Dear Yayah✿ said...

@Abg Stalker :

memang dah tadak tayang kat mana-mana pun. huuuu

✿Dear Yayah✿ said...

@masyitah*azzahra* :

haha, beraninye ang nak masuk.

aku takotttt >.< haha

✿Dear Yayah✿ said...

@tya omar :

haha. mengimbau kenangan XD

zati embong said...

mesin tikam. haha, addicted betul dlu.haha

amny said...

wwaahhh ... lagu tuu... ingat lagi lagu tu siap hafal lagi dgn abg time kecik2 dlu !! induu!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

lama xdgr lagu nie...

fadh leyanie said...

selau kna marah dgn mak akibat mesin tikam tu,membazir 2o sen je.keh3.ade skali tikam yg 50 sen punya dapat cicak getah :P

fieyqaqyla said...

ta penah dengar pon..~~

:p

✿Dear Yayah✿ said...

zati embong :

akak pun suke? hahaha

✿Dear Yayah✿ said...

amny :

same la! ain pun hapal. haha

✿Dear Yayah✿ said...

C.M.A @ CikMoonAdnan :

lama sgt pun dh tak tayang kt tibi. radio apetah lagi~

✿Dear Yayah✿ said...

@fadh leyanie :

untung la cicak getah leh buat main. hahahaha

✿Dear Yayah✿ said...

fieyqaqyla :

sebab masa lagu ni femes kamu kicik sgt xtau apa lagi. booo~ hahaha