klik klik !

20 May 2011

UIA! here i come..

HYE YAYAH !
First of all , dear Allah..thank you! alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah. :')
seriously , aku tak expect permohonan ke Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) diterima. baru kejap tadi papa hensem dapat panggilan daripada UIAM and alhamdulillah aku diterima. masa itu pulak aku tengah sibuk mengemas beg. yelah,malam ni lepas magrib dah nak berangkat ke rumah Pak Long dekat Merbuk untuk pendaftaran ke UiTM esok.

So , bila aku dengar je berita tu ,  aku terus stop kemas and of course lah bersyukur sangat sangat kan. alhamdulillah.  but actually dalam hati risau jugak. kut-kut lah ada orang nak buat naya kat aku. dia telepon papa hensem mengaku jadi orang UIAM. konon lah aku diterima padahal tak. huhu. tapi , mintak simpang la kan. =.=' sebab aku dah korbankan UiTM. >.< aku tak pergi pendaftaran esok that means aku dah reject UiTM Merbuk tu. so,tak boleh masuk dah. umm , harap-harap surat tawaran ke UIAM akan sampai hari khamis nanti seperti yang dijanjikan. doakan ye? ^^
alhamdulillah~

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca entri sengal ni^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21 comments:

zai` said...

syukurr! :D amin :D sila carikan zai seorang aweks yg boleh pimpinkan zai eh! ;D hahaha

A i n n u r A f i f f a h said...

@zai` ;

kau carik sendiri lah dik.

tapi , haritu kate dah ade.

hahaha :P

zai` said...

rttt, mana ada! tak cun lah bebudak lower 6 ni! MUAAHAHAHA~

aisya zaida said...

tahniah ye =)

cik HUSYI said...

All The Best! =)

Shamsuddin Amin said...

slmy berjuang yayah...^^

chE's dAughtEr said...

wah .. tahniah ~!

Cik RoSs said...

Alhamdulillah.....Tahniah dik!!

**::CIKNUURUL::** said...

salam,..thniah!..dlu CN pon ade keinginan nk smbung kt UIA tp xde rzki,rsult xgmpak,.huhu,..

Muhd Fadil said...

Amin.... segala yang terbaik untuk ain.

A i n n u r A f i f f a h said...

@zai` :

tak cun? heheh. xD

takpe , kwn akak pun dah keluar sys. hihihi.

A i n n u r A f i f f a h said...

@aisya zaida :

macehh ye :)

A i n n u r A f i f f a h said...

@cik HUSYI :

macehhh ^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@Shamsuddin Amin :

macehh bro ^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@chE's dAughtEr :

alhamdulillah. macehh ^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@Cik RoSs :

macehh kak :)

A i n n u r A f i f f a h said...

@**::CIKNUURUL::** :

rezeki kite ade kat mana-mana kan kak. :)

mungkin rezeki akak kat tempat lain.

A i n n u r A f i f f a h said...

@Muhd Fadil :

aminn. ^^

macehh abg.

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah...

welcome to UIA my junior...;-)

belajar rajin2 bila dah stdy cne yer...;-)

nur athirah said...

waaah ! best laa die :)

Abang Stalker said...

mabrukk~ ;)

xde sape nk main2kn awk tu ain..haha

uitm merbuk tu ok kot,antara yg top.sggup korbankn ye. :) xpe..berbaloi kot.