klik klik !

19 May 2011

kembali pulang selepas hilang selama 10hari..

HYE YAYAH !
Heheheh. macam apa je tittle tuu..mentang-mentang la da lame tak berblog kan.ada sapa-sapa rindu kat ain tak? hihi. *perasan* umm , actually kan aku tengah tensioooonnnn ni. +___+

SILA BERI PERHATIAN ! 

Sila berkelakuan baik dengan aku! >.< *arahan*

Adakah anda ke blog Yayah ini atas sebab-sebab di bawah?

I. cari aku untuk tuntut hutang.
II. cari gaduh.
III. cari selipar anak yang hilang.
IV. semua di atas. 

Kalau anda ke sini atas sebab-sebab di atas , tahniah ! kerana korang telah berjaya cari pasal dengan aku. bersiap sedialah untuk di sembelih guna pisau plastik , di cakar-cakar kulit oleh baby dua bulan dan di lemaskan dalam kolam kosong tak ada air . sebab aku sedang ketiadaan mood. yeahh , penyakit jiwa-kacau sedang melanda diriku.argggghhhhh.... +___+

Tensiooonnnn weh , ada barang tak beli lagi. beberapa hal lagi tak setel. esok dah nak bertolak ke Merbuk. grrrrr...papa hensem plan nak bertolak awal sehari , nak bermalam di sana so , boleh sampai cepat sikit cop bilik. :P

Penat sampai gila aku dok shopping. mama cantik kata aku beli barang ibarat "nak memulakan hidup baru". cewahh , ayat mama. haha. sebenarnya nak kabor le yang aku ni shopping super-duper-hyper-over sangat. huhu. maaf ye mama cantik & papa hensem sebab telah menyebabkan duit kalian keluar seperti air paip dan mencurah-curah ke ladang gandum dengan melimpah-limpah sekali. ( sekali je. lalalala :P )

Insya-Allah aku akan belajar bersungguh-sungguh even ada mulut-mulut comel dan bibir-bibir mungil yang cakap course LAW tough. ahh ! tidakku gentar selagi belum mencuba & berusaha. acececeh , haha. aminn. :) doakan aku ye?

Umm ,lepas ni aku mungkin akan amat-amat jarang sangat update blog. sebabnya : aku tak bawak lappy pergi UiTM. risau hilang sebab 1st week kan orentasi je. so , lepas balik cuti baru aku bawak. >.< huh ,lama gila rasanya aku tak menghadap Yayah aku ni. blog aku pun dah macam blog usang je. =.=' nanti aku pergi blog korang eh. sekarang ni busy sangat tak ada masa nak BW. +_+

BTW , untuk sesiapa yang dapat UiTM. sila rujuk sini untuk sesi akademik UiTM sessi 2011-2012.

Sumber dari : Blog Pelajar UiTM
Terima kasih syazwanie sebab share link ni. ^^

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca entri sengal ni^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22 comments:

bantalbucuk said...

study leklok dear..i know u can do it..!! ^_^

p/s : sebenarnya datang sini nak cari selipar anak yang hilang..jangan marah..hehe

A i n n u r A f i f f a h said...

@bantalbucuk :

macehh kak ^^
muahh2.

aipp , tarik balik kiss ! haha.

ekin.. said...

haha..ain all da best..jgn lupe balas balik ape yg parents bg k..:)

A i n n u r A f i f f a h said...

@ekin :

macehh syg. ^^
baikkk...

Fida said...

gudluck ainnur!
blaja rerajin..
nt klu ak pelu kan lawyer,bg murah ye?haha

putryteya said...

tahniah sekali lagi..
semuga berjaya menempuh hidup d universiti! Chaiyokk!! :) cayalah...

HaNa Hani said...

bese la tuh..hana dlu nak masok u pown...bli brg mcm nak dok sane trus aihh...
gud luck dear di merbok
^_^

SHM said...

selamat menyesuaikan diri dgn persekitaran baru . gud luck !

amny said...

waaaaaa T___T xnak belaja daaa....nak kawen jee...hehehehehe..

*btw,gooodluck..^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@Fida :

macehh syg ^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@putryteya :

macehh dear :)

A i n n u r A f i f f a h said...

@HaNa Hani :

tau takpa ,

macehh ye.

A i n n u r A f i f f a h said...

@SHM :

macehh sgt2. ^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@amny :

nak kawen jugakkkk...hahaha

macehh dear ^^

Green Apel said...

singgah kesini pasal sebab semua diatas.. haha, lucula...all da best ya..=)

Zulaiqa Nazri said...

haha..
siannye..
wish u gud luck!!

A i n n u r A f i f f a h said...

@Green Apel :

haha , mengarut je tu sume.

btw , macehh dear ^^

A i n n u r A f i f f a h said...

@Zulaiqa Nazri :

macehhhhhh syg ^^

syazwani said...

ainnur, lepas ni, carik sesi akademik asasi di UIA pulak !! huhu

A i n n u r A f i f f a h said...

@syazwani :

ye , baik ^^

macehh wanie ingatkan.

Abang Stalker said...

at last,


x jd prg..uia di hatimu~


hahahah

Abang Stalker said...

at last,


x jd prg..uia di hatimu~


hahahah