klik klik !

03 May 2011

ain dapat hadiah dari papa sempena hari perkahwinan..

HYE YAYAH !


Alhamdulillah,selama hampir 3 hari berkampung di bandaraya Kuala Lumpur bersempena majlis perkahwinan aku yang gilang-gemilang di KLCC..akhirnya malam tadi tepat jam 12 tengah malam kami selamat sampai ke perak. hari ini pulak rombongan ke majlis sebelah lelaki. hehe ,alhamdulillah ,aku pun dah selamat diijabkabulkan dan sekarang bergelar Mrs. Pooh ye. hahahaha. *berangan lebih*


Okay okay sudah,berhenti merepek.um,sebenarnya bukan aku tapi kak yung aku yang kahwin..cantik betul kak yung semalam..teringin pulak aku nak kahwin.ummm....jum kahwin nak? haha. XD 
ni gambar kat fb kak yung,gambar kahwin haritu tak upload lagik.huhu.

Dan semalam juga lah aku dapat hadiah perkahwinan daripada papa hensem & mama cantik. seriously,aku sungguh terharu + tersuka + teruja + terlompat + terseronok sangat-sangat lah kan. impian aku dah terlaksana sebab dah dapat laptop. lesen on the highway nak dapat. so,sekarang tinggal nak tunggu skuter pulak. haha. *nak kereta tapi papa hensem kata "kau beli sendiri nanti" T_T *

Alhamdulillah~ aku akan jaga lappy tu macam aku jaga suami aku nanti. hahaha. macehh abah..macehh ibu.. muuuuuuahhhhhhhhhhhh!!! *mata bling bling bersinar seperti shin chan*
Okay ,asus cukup. hehe. tapi tak kesah la brand apa janji hak milik terpelihara aku. hehe. XD 

------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca entry sengal ni^^
------------------------------------------------------------------------------------

18 comments:

shahrizal said...

jga dya mcm saper ek..hurmm=)congratz

ekin.. said...

WAH...bestnye...nak juge nak juge..hahaha..

Fida said...

eh2 laptop kte same la ! haha

misz molecule said...

bez giler.nak kawen jgk la:))))

miza said...

beznye...wawawa..
mau2 jugakkk...huhu..
seronok anda ea..huhu

SHM said...

wah, asus..ni dh lbh dri ckup nih..

Ainnur Afiffah :) said...

@shahrizal :

tengs kawan :)

Ainnur Afiffah :) said...

@ekin.. :

kawin nanti mintak hantaran laptop kin2..hihi

Ainnur Afiffah :) said...

@Fida :

eh2 ,ade jodoh pulak kite. hehe.

Ainnur Afiffah :) said...

@misz molecule :

hihi ,kawin la..sy tak kawin pun dpt..haha

Ainnur Afiffah :) said...

@miza :

seronok sgt lah syg ^^
hehe

Ainnur Afiffah :) said...

@SHM :

hihi :)

nelly said...

wow !!!! smart giloo !

Ainnur Afiffah :) said...

@nelly :

hihi. :) tengs dear ^^

shahjiehan said...

lawanya yung awak!! ehem3... klo x kawae, dah lama shah ngorat! hahahhaa

Ainnur Afiffah :) said...

@shahjiehan :


hambuiii..gatai naa...:-P
haha..

HonEyBuNNy said...

bestnya dapat hadiah dr ayah...;-)

Ainnur Afiffah :) said...

@HonEyBuNNy :


hihi ,best best ^^