klik klik !

26 May 2011

Jom join BLOGLIST SHIEMA SUFIAN

HYE YAYAH !

Jom korangggggg. ^^ jom join bloglist cik Shiema Sufian jom? hehe.
Ini la header kiut miut cik Shiema kita. ^^ klik untuk melancong ke belog mewah beliau. 

Tapi sebelum tu kene pilih kategori bloglist mana yang korang nak :

I.PUTERA KACAK
II.PUTERI CANTEQ

Err..sebenarnya cik shiema,saya nak pilih kategori "PUTERA KACAK" tapi saya terasa saya lebih cantik daripada kacak jadi saya terpaksa jugak pilih kategori "PUTERI CANTEQ" muahahaha! *errr..loya tekak kan?tahniah anda mengandung.ahaha.*

Okay aku terpaksa perlu tag dua orang. orang means manusia lah kan. so,tahniah kepada manusia afida & orang jepun kerana terpilih di antara ratusan manusia. haha. X)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca entri sengal ni^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 comments:

shiema sufian said...

tenkieees komen entry :)

A i n n u r A f i f f a h said...

@shiema sufian :

same samee ^^

Abang Stalker said...

hahah.x bole blah,

"kategori puteri cantik".

cmtu abg nk join gk la,putera kacak :D