klik klik !

17 April 2011

Dia dah pergi tinggalkan aku T_______T

HYE YAYAH !

Wahh..terasa lama pulak tak update belog yayah ni.(yeke lama?) huhu,nak buat camne dah aku berkabung dua harini. harini baru ada mood sikit nak ngadap dear Yayah ni. =.='


Umm,siapa yang pergi tinggalkan aku?T______T ofcourse lah kekasih hati aku kan. sudah menjadi lumrah kehidupan setiap pertemuan pasti ada perpisahan. cuma bezanya berpisah hidup atau mati. kan kan? 
Hari jumaat yang lepas merupakan hari yang sungguh menyayat hati walaupun aku mengiringi pemergian si dia dengan hati yang reda ,senyuman manis & lambaian mesra. aku tahu orang akan menganggap aku gila kerana melepaskan kekasih hati aku pergi,tetapi seandainya sudah itu yang tertulis ,aku reda. (puiihh! ayat geli betui)


Umm,tapi hakikatnya memang sedih lah sebab si dia terpaksa berpindah ke Nibong Tebal apabila sarjan Supian a.k.a bapak dia dinaikkan pangkat.so,hari jumaat tu last day sebelum dia berangkat dengan dua bijik kereta & lori sponser dari penjara batu gajah. (terima kasih penjara BG! XD)


Tapi,sempatlah jugak kami bergambar bergedik-mesra-manja sebelum si dia hilang dari pandangan mata.
Tinggal kenangan.....T_____________T
.


.


.


.
"si dia" berada ditengah sekali ;berbaju kurung biru dengan wajah yang ayu :) 
Mai ,si dia & Fazira . (cun kan kawan-kawan aku? ^__^ )
tak suka gambar ni T____T aku rasa aku macam gemuk dah lain lah.huhu 
aksi ini agak keterlaluan gedik sedikit. tak tahu kenapa 'ter'over posing pulak. tapi bukan excited sebab si dia nak pindah ye, excited jumpa kamera je. =.=' 


Okay semua,cukup ye. cukup-cukup lah ternganga luas mulut tuu tengok aksi kami yang kiut-miut ni..sila tutup mulut anda. hehe. XD 
PERHATIAN !
kepada si dia : ASMA AL_HUSNA : I LOVE U SO MUCH. ada jodoh kita jumpa lagi k.:) 


p/s :terima kasih kepada MASYITAH sebab tolong editkan header kite. hehe. love u syita. :) 
------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca entry sengal ni^^
------------------------------------------------------------------------------------

18 comments:

Jasmin Ibrahim said...

HAIHHH BUAT SAPEN BLEH...HEHE..btw<slamt bknln....BW dr KBU JA....

Ainnur Afiffah :) said...

@jasmin ibrahim : saspen ke?hehe .

selamat berkenalan ^_____^

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/

masyitah*azzahra* said...

same2...syg...hehe..kite tuka yg pegang topi tu bleh..tu nmapk lagi comei le ain

Ainnur Afiffah :) said...

アヌム ちゃん~~ : salam :) wokeyhh dear

Ainnur Afiffah :) said...

masyitah*azzahra* : nak tukar ke? hihi.

dwaty said...

ala... kawan tetap kawan... still boleh calling2 kan???

Ainnur Afiffah :) said...

dwaty : umm,calling2 jela pun..nak hang out takleh dah..jauh sgt.. T__________T

cik teynteyn said...

alalala , sayangggnye die kat kwn2 diee .. hehe .. kite pon rindu kawan kite jugak. sweet je korang. hehe :)

Firdaus Kasim said...

wah.. comel2 belaka.. hehe..

cantik la blog awk nie..

amek template dari mana ekh?

Entri Terbaru :
Header Blog Ben Ashaari Yang Cun Macam Header Blog Saya"

Ainnur Afiffah :) said...

cik teynteyn : memg syg sgt. huhu. tengs :)

Ainnur Afiffah :) said...

firdaus kasim : nape,nak ngorat kwn sy ke? hehe.

tengs,blog awk lagi cantik :)

sy amek template kat design jela,yg dah sedia ada. mls nak cari merata2. haha.

shahjiehan said...

tudung putih tu comey!

pp tembam! hahah

Ainnur Afiffah :) said...

@shahjiehan : aipp~ tembam? T__________T huhu








ibu...nak ubat kurus ! hahah.

aNNa maRdHiaH said...

comel la .. sape ckp gemok . hehe .. ziarah anna ea . follow sini ...follow me back k .

Ainnur Afiffah :) said...

@aNNa maRdHiaH : hehe,tengs ye ;)

Firdaus Kasim said...

boleh juga sy ngorat.. lagi pun sy single lg.. hehe..

mcmana awk ubah kelebaran entri ekh? boleh ajar sy x?

Entri terkini :
Cara meningkatkan pengunjung blog yang banyak giler dari Apesal

Ainnur Afiffah :) said...

@Firdaus Kasim : hambuii,nak ngorat eh. um,try lah tanye kwn sy. :-P

ubah kat design lah kan?
templete designer -> adjust widths.