klik klik !

03 April 2011

Birthday papa handsome sedunia .

HYE YAYAH !


Hari ini tanggal 3 april 2011 adalah birthday papa-ku yang terhandsome .wah wahh ,sudah tua abah tapi tetap awet muda .apa rahsia ?hehe .sampaikan kalau bila aku pergi mana-mana banyak orang tak percaya abah dah ada anak dara yang besar .haha .besar ke ?umur 18 besar lah .


Diorang kata abah nampak muda .abah pulak dah kembang kuncup sengih-sengih seiras senyuman patung macdonald .hihi .
Okeyy cukup ,tak perlu bercakap-cakap mengenai kehandsome-man papaku .like father like daughter lah kan .hahaha .


Jadi ,semperna birthday abah ni .ain nak bagi ape ain ?umm ,terus laju aku buka purse ,fuhh~ alhamdulillah ada juga duit .tengok-tengok duit aku ade...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2keping rm1 .(banyaknya haha) 


Haduii ,disebabkan masalah pokai yang melampau-lampau ,aku buat kad jela untuk abah handsome .sebab yang penting keikhlasan tu .ecehh cehh ,hehe .


Cantik tak cantik tak ?haha .isi dalam takleh la nak kasi tengok kan .malu lah korang baca luahan isi hatiku .eceh cehh .hehe 


Semperna birthday abah jugak , ibu belanja makan dekat restoran simpang tiga ,makan makanan Padang .sedap makanan kat restoran indon ni .waiters die pun cantik-cantik and handsome-handsome .hehe . XD 
Promote promote~ hehe 
------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca ^^
------------------------------------------------------------------------------------

11 comments:

Muhd Fadil said...

selamat hari lahir abah ~~~~
erkkk.. hehehe.. kim salam abah ye.
moga abah sentiasa sihat.
:)

syazwani said...

saya pernah makan kat restoran ni.
happy birthday to ur papa !

Naddia said...

happy besday!!!!

Ainnur Afiffah :) said...

Muhd Fadil : thank you bro ^^
insya Allah akan dikirimkan .
aminn :)

Ainnur Afiffah :) said...

syazwani : sedap kan makann restoran kat sini .hehe .okeyy thank you :)

Ainnur Afiffah :) said...

Naddia : thank you kak :)

Raji berkata said...

eh muda lagi eh ayah kau ;D

Raji berkata said...

happy birthday to ur father.. lpe nk wish lak
hohoho

Ainnur Afiffah :) said...

thank you raji :)
memg muda sbb kawen muda .hikhik

aiman rashidd said...

happy birthday too to your papa :)

Ainnur Afiffah :) said...

thank you aiman :)