klik klik !

31 October 2011

Result final exam untuk semester 1 dah keluar...T.T

HYE YAYAH !

Lame kan akuh tak hapdet belog ni. ntah kenai ntah idak cik yayah ni kat tuan dia. yelaaa, aku dah makin comeyy konpem die konpius ingatkan aku ni kembar lisa surihani. but it sokey laa, not bad la lisa surihani pun.  *muka bajet*

Sebenarnya seriously aku bukan dlm mood yg baik utk menulis tapi aku rasa aku perlu bagitahu kenapa aku lama menghilang. sebenarnya, alhamdulillah aku dah sah jadi isteri orang sejak 2minggu yang lepas. terkejut kan? mesti ramai yang tak sangka. yee..semua kawan2 aku pun tak sangka dan aku pun tak sangka yang aku dah menipu aku dah mendirikan rumah tangga. hahahaha. *gambar atas tu hantaran kakak shah jihan sebenarnye. xD


Sebenarnya 2minggu lepas, aku ada pesta sukan IPTIM (institusi pengajian tinggi islam malaysia). antara ipt yang masuk bertanding KUIS, KUIM, KUIN, KISDAR, UNITI, IIC and special invited guest ialah peserta dari UNIVERSITI ISLAM YALA, THAILAND. disebabkan kali ni UIA jadi tuan rumah jadi dapatlah menjemput Universiti Islam antarabangsa cenggini kan. tapi, aku tanak cite pasal ni sebab ofcourse la UIA menang juara keseluruhan kan. cehh, riak. tak baik, tak baik.

2hari lepas, member bagitau aku result final exam semester 1 dah keluar. aku pun bukak la portal laman web UIA kan. dan dengan segala bangganya aku tayang secara langsung khas dan exklusif result aku kat belog ni untuk dijadikan pengajaran dimasa hadapan. +_='


eh eh loading pulak. kehkehkeh. 








Please la.. please la jangan kutok result aku sebab aku tengah frust tertonggang-tonggek ni. macam orang baru kawen pehtu tetibe laki mati tau tak. aku paling frust sebab english aku F. yeah! F itu bermakna FUYOOOOH! sebab FAILED! memang la subjek english tu tak masuk dalam CGPA aku, tapi kalau aku tak naik level 6 atau exempted bermakna aku kene attend class english tu berjam-jam seminggu. arghhh..malasnye bangun awal pagi pi class english bila dok teringat benda ni. aku dah semadikan cinta aku kat madam sampai sanggup tatap muka beliau setiap hari sepanjang sem 1..kenapa sem 3 pun jadi begini? -_-' cinta sangatkah madam tu kepada aku sampai tak sanggup bagi aku lepas level5? T.T

Tengok tu haaaa..next level pun level5 jugak. yang lain dah okeh, tapi bahagian writing tu..kenapa mesti band 4? T.T aku tau la aku lupa buat thesis statement tapi mase test dolu-dolu aku terlupa koman-koman pun dapat jugak band 5. strict sangat ke madam yg check paper aku nih. grrrr~ 

So, aku berpikir-pikir nak hambek sem 2 yakni short semester untuk meng-repeat dan menghabiskan level5 ni. ada rezeki boleh teruih exempted and takyah susah payah aku nak pi class english tu dah masa semester 3 nanti. tapi, semester 2 ni kene daftar 2november iaitu RABU ni. padahal aku baru balik dari UIA kelmarin. ahhhh.. mana perginya keghairahan dan keseghonokan aku nak bercuti selama tigabolan seperti yang aku banga-banggakan dulu? mana?mana? oh tidakkkkkk......  T.T

segala perancangan aku selama tigabolan telah berkecai hancur musnahlah semuanya...ahh tidak~ ahh~ jum la kawen takyah belajar. hahaha. xD 

p/s : Petang ni aku nak tukar nombor celcom. selamat tinggal nombor maxis kesayangan aku 017566*6*6. muahaha. xD 

Terima kasih baca yek ^^

32 comments:

Atiqah Farhana Safian said...

Ramai wei dapat markah rendah untuk writing. Aku tak kira! Aku nak gak check balik.. Jom3..

Abg Stalker said...

result da gempak,tang bi lak ada itam2 ckit.hee :D xpe2,jgn sdh.ada hikmahnya tu.mgkn sje nk ainnur lg mantap bi.^^






cuti lain kli bole je relax2. ;)tahniah ye,at least dpt 3.++

teman-bicara said...

dear yayah...

gempar ape result 2...tp yg x leh bla nya bi lah...FUUUUYYOOOO...heheehe..xpe2 mgkn lec 2 syg kt ko..sbb 2 x bg pass x gt2??heheh

Zulaiqa Nazri said...

result bi kte sme r.. huu..

✿Dear Yayah✿ said...

@Atiqah Farhana Safian :

aku maleh nak recheck. aku amek short sem utk repeat jek :)

✿Dear Yayah✿ said...

@Abg Stalker :

maceh abg ^^

✿Dear Yayah✿ said...

@teman-bicara :

memang betoi letuww kan. hahah

✿Dear Yayah✿ said...

@Zulaiqa Nazri :

amek short sem tak iqa??

Bapak said...

teringat kenangan masa Matrik UIAM tahun 1998..hhehe..

xpe, insyaallah pas ni English terus exempted...

ILA HonEyBuNNy said...

ingatkan dah kawin btol2 tadi....eheheh

eh eh eh teringat lak result dri sndri kat mtrk dulu..ehhehe

Juliet_iRa~" said...

yeye jeee..br nak caya da kawin..hahaha

✿Dear Yayah✿ said...

bapak : macehhhhhhhhh ^^ aminnn.

msredcheesecake said...

hep... ingat betul dah jadi bini org... hheee... resullt kena gempak ...

masyitah*azzahra* said...

fuyyyyooooo..hahaha...pointer tinggi kot..jap pointer law brape???

✿Dear Yayah✿ said...

@ILA HonEyBuNNy :

hehehe. tinggal kenangan ye kak :D

✿Dear Yayah✿ said...

@Juliet_iRa~" :

heheee.. kalo betoi2 pun aminnnn :D

✿Dear Yayah✿ said...

@msredcheesecake :

doakan la yek. hahaha

✿Dear Yayah✿ said...

@masyitah*azzahra* :

kene lepas 2.5 ^^

cik nAdyYa ツ said...

unt0ng arr pat cuty ..
result kamuu gempakk arr..
tahniahh :)

ekin.. said...

haha,,terkejut aku ain..egt ang dah kwin..ghaha,,em congrate dear..:)

✿Dear Yayah✿ said...

@cik nAdyYa ツ :

thanks dear ^^

✿Dear Yayah✿ said...

@ekin : hehehe..kalo aku kawen mesti jemput ang..:D

| cik azeya | said...

tapelah. usaha lagi der.


(dah biasa dapat result camni)


hahaha

✿Dear Yayah✿ said...

@| cik azeya | :

hahaha. sy tak biasa kak. 1st time ni. (sebab memang baru sem1) hahaha

qatrunnada said...

memang ingat dah kawen..fuhhh,kena tipu pulak~buat gimmick boleh..^__^
~yg result tu don't worry,He know de best 4 us..~ada hkmah tu..

seyum2 selalu,,

✿Dear Yayah✿ said...

@qatrunnada :

yeah. that's right. He knows what are the best for us. :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha.. ye je tadi besarkan mata.. ingatkan btol2 dah kawen.. baca ayat seterusnya... owwhhh org lain...hahhaa

muqdropkillaz said...

hi untunglah jadi budak law . hehe . good luck ept next sem ;)

✿Dear Yayah✿ said...

@C.M.A @ CikMoonAdnan :

hehehe..nak uji je tu :P

✿Dear Yayah✿ said...

@muqdropkillaz :

hi memang untung. haha.

thanks, doakan sem2 ni exempted teruih ye. :P

ctk said...

muet ct cmne ae nti...english ni kureng ckit..huhuhuhu


p/s: lau der mse..meh jOin cOntest ct :)

✿Dear Yayah✿ said...

@ctk :

sy doakan ye..:)