klik klik !

25 July 2011

macam mana nak pakai shawl??

HYE YAYAH !

Cakap pasal shawl ni. jauh disudut hati dan sanubari, sebenarnya pernah jugak teringin nak pakai. ekekeke. nak tengok macam mane hodoh la kan jadinya bila aku pakai shawl. tengok orang lain pakai comel molek belako. haritu masa abah hantar lappy kat uia ni, kakak sedara aku ada bagi shawl sekali. mula-mulanya aku ingatkan kain lapik meja. muahahaha. sebab macam pelik je , kecik pulak tu. bila aku tanya roomate aku ; putri , dia kata tu shawl. sebab putri pernah pakai so, ilmu dia lebih dari aku bab-bab shawl@pashmina ni. hahahaha. nampak sangat aku ketinggalan zaman kan. :P

Satu hari ni..aku tak sengaja ter-cuba pakai shawl. haha. tapi pakai dalam bilik jela..sebab bagi aku shawl tu pendek sangat. ==' yelaaa, tudung tak cukup kain ni..pakai buat lapik kaki boleh la. :P

taraaaaaaa.....

err..ni bukan aku. hahahaha. 

comel kan buah hati aku? dia ni lelaki okayyy. haha! namanya muhammad ammar. tapi saja aku buat experiment pakaikan dia tudung. comei kan kan? *rindu ammar. :'(

ummm... sekarang..sudah tiba masanya untuk menyediakan baldi & bersiap sedia me-muntahkan muntah kelabu campur pink campur indigo campur hijau kulat..









err...aku rasa baik berambus dari belog ini sekarang jugakk..








nanti menyesal... siyes aku tak tipu... =='








errrr..=='










saje aku kecikkan. hahaha! aku baru start nak ternak jerawat~ 

Nampk sangat jakun + excited terlebih pakai mendalah ni. errr..aku tak reti pakai dan takan pakai dah. huduh gilerr muka aku. dah la pakai serabai, selekeh dan tak senereh. umm, rupa-rupanya ni la rasa pakai tudung balut kepala tu erk. ehehehe. seriously, ni yang pertama dan terakhir aku pakai. sumpah~ haha.

Jangan kutukkkkk ek. aku tengah tension exam mid sem ni...dah la muka aku dah mula hinggap jerawat..kenapa? kenapaaa? kenapaaaaaaaaaaaa? ahhh, apa salah aku pada kau. mengapa ini semua terjadiiiii !*gara-gara jerawat effect terus ke otak. kritikal sungguh~ =='

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
terima kasih sudi baca entri sengal ni^^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17 comments:

Finaz Jaafar said...

comel jeh=)

A i n n u r A f i f f a h said...
This comment has been removed by the author.
A i n n u r A f i f f a h said...

@finaz jaafar :

hahahaha. 'sgt' la~

Asyieq-iN Rkey said...

pkai ngan inner..mest lagi senang n comel..=)

shishi.. said...

sempoi...heehee...b bli la yg labuh..ade je kat pasaran yg sesuai k..

saiazuan said...

ala comei nye dak kecik tu :)

A i n n u r A f i f f a h said...

@Asyieq-iN Rkey :

tula, akak sy x bagi inner sekali. muahaha. :P

A i n n u r A f i f f a h said...

@shishi.. :

ehehe..

xsesuai dgn muka kut pkai shawl2 ni..

A i n n u r A f i f f a h said...

@saiazuan :

kan? comei sgt3...

shahjiehan said...

tudung biru tuh...

A i n n u r A f i f f a h said...

@shahjiehan :

buruk..

okay, lame dah tau.

haha.

ayanuts said...

he..he..ammar tu cute..mcm muka gegirl pn ada

A i n n u r A f i f f a h said...

@ayanuts :

ehehe..

tula..mcm kakak die, cute kan? HAHAh.

wethekings said...

jerawat tndanya hormon masih ok..mknanye masih muda...kata cikgu saya=D

Abang Stalker said...

hahah...:)

anjat boboi..ingtkn yg pic 1st tu yaya. :P

ok la..jd penternak jerawat,x haram. ;)

cik azeya said...

benci jerawat juga.

sekian. huhu.


btw, budak itu comel. budak jelahh. haha. gurau je. :p

dhiera said...

ok je..tak buruk pun pakai~
tp budak kat ats tu memg comel. hek~

salam perkenalan!