klik klik !

22 February 2011

tegurlah aku .


HYE YAYAH !


btul an ?ombak gn pantai salu owg kait an bsama .

ibrat cm irama &lagu lah .ta pat dipisah an .cewahh .hahax .
stiap kali ombak menghempas pntai ,
stiap kali tu jugak ahh pantai akn brubah bntuk fizikal .
hurm ,fitrah mnusia un cmtuh jugak an .
pukulan ombak ibarat cm teguran or nasihat dripda sumone yg syg at kite .
cmane pantai brubah bentuk ,cmtu jugak lah gn kita .
setiap tguran &nasihat yg kite dpt akn buad kite berfikir sebenanye .
sekali gus ,akn ubah kesilapan & pendirian kite lam hidup ni .
kite sntiase memerlu an nasihat & teguran tuk dijadi an dorongan lam hidup 
&untuk mematang an pmikirn &dri kite jugak .

so ,jgn lah na mara law owg bgi nasihat or tegur kite ,oke ?
dy tegur bub dy syg at kite .
dy na kite brubah &jdi lbih baik .
bub dy tamo tgk kite jatuh &sakit .

so ,time kasih tuk sume yg salu nasihat &tegur aku bile salah .
yg salu ade bile aku rse memerlu an .
yg salu sokong aku bile owg ta caye at aku .
yg salu support bile aku na jatuh .
yg salu wat aku senyum bile aku na nanges .
yg salu pujuk bile aku majuk .
yg salu denga cite aku walau un aku mepek2 je .
yg salu ade dengan aku !
time kaseh ye .
mmuahh2 .:x


act ,aku syg sume yg penah ade &msih ade gn aku sepanjang lam hidup ni .
even maybe kowang pena sakit or kecewa an hati aku .
yg penting kowg pena wat aku rase bahagia &happy .
nway ,time kaseh lagi bub sudi hadir lam hidup aku .
to my family & my bff .i love u all .





No comments: