klik klik !

24 February 2011

Makna disebalik hadiah .

HYE YAYAH !


Hari nie na kongsi sumthing lah .hehe ,
padahal memg hari hari aku kongsi cite aku gn Yayah an an ? 
lihat lah dunia betape setia nye ain gn Yayah .hahax .XD
kowg pena ta kasik hadiah at family ,kwn or owg tsyg ?
hahh ,law pena nie lah mkna2 di sebalik hadiah yg kowg kasik tu .:)
*JAM TANGAN :Tanda mengingatinya setiap masa .
CINCIN :Tanda ikatan kasih sayang .
GELANG :Tanda kemesraan .
RANTAI LEHER :Ikatan cinta yang memerlukan perhatian .
SUBANG :Tanda penghargaan &perhatian .
KASUT :Sentiasa mengambil berat/prihatin .
*PAKAIAN/KAIN :Semoga kasih berkekalan &dekat selalu .
PAYUNG :Tanda kasih &sentiasa ingin melindungi .
MINYAK WANGI :Tanda cinta .
BINGKAI GAMBAR :Sentiasa merindu &tak ingin berjauhan .
*BUKU :Bersifat terbuka &bertolak ansur .
BUNGA :Tanda perkenalan &tanda sayang .
COKELAT :Semanis cintanya .
*LAGU/CD/KAD UCAPAN :mengabadikan kasih &sayang .
SEJADAH ATAU AL-QURAN .Tandanya orang itu menyayanginya dunia &akhirat .




hehe ,aku tade keje sebena nye ,tu pasal mepek2 je post pasal minatang nih .hahax .
hurm ,kdg2 bile na kasik hadiah at owg kite men beli je mane yg ade ,
tpi kdg2 pmberian tuh ade makna disebalik nye.huhu .
nie antra hadiah yg salu owg kasik or kite kasik at owg .
law makna hadiah lain2 tuh mane yg lbih kurg lah .hahax .
bubai ^.^



4 comments:

ayen said...

ak nk coklat...
coklat cadbury ye...
hahaha~

Ainnur Afiffah :) said...

auwww !sweet lah ayen na cokelat .haha ,oke oke .nt aku beli tuk ang .hahax .

nikE.. said...

aku nak cokelat juge!!!(wah,,,,aku tiru ayen,,haha)

Ainnur Afiffah :) said...

haha ,buleh2 .