klik klik !

14 February 2011

Teka-teka O.o

HYE YAYAH ! 


~gmbar hiasan~


pengunguman ! pengunguman !
Siape yg bername WANIE & AYEN .
oke ,memandang an kite dah lame ta sembang bersamesame ,cewahh ! HAHAHA ,
aku sebena nye na kasik TEKA TEKI nih at kowg .
ye lah ,na mguji kowg nih ceredik ke idak .ahaha ,
tpi tape lah ,aku post at sni dgn harapan kowg jwb ahh nnti ye .
law tawu jawapan btawu aku ,law tatawu un btawu jugak .ngeh3 ,

oke oke ,bace btuibtui ye .
1 .Kdgkdg aku kuat ,kdgkdg aku pelan je ,tade bahase yg aku taleh ckp .tpi aku tapena pegi sekola .sapekah aku ? hua hua .
2 .Dlm mykmyk nasik ,nasik ape yg tabule makan ?
3 .Kuih ape yg ade mcmmcm kale & mcmmcm rase ?
4 .Ikan ape yg tahan lame dok at ats darat ?
5 .Ikan ape tade insang ,sirip ,ekor ,kepala &tulang ?
6 .Dlm mykmyk syarikat ,syarikat ape pling besar ?
7 .Ape menda yg kite nampak tpi bile na pegang ta dpt wlau un dy ta lari ?
8 .kereta ape yg tayar dy ata atas ?
9 .antara telur gn biawak mane yg bule makan ?
10 .Dia ada myk kaki tpi bukn sjenis binatang ,dia lalu ikut landasan tpi bukn ketapi ,ape tuh ?
11 .Kalau kite buang at laut hancur ,buang at lantai ta hancur .ape tuh ?
12 .Bella ade at tingkat 150 ,menara KLCC .dy terjun dari tingkat tsebut tnpa gune payung terjun tpi dy ta mati .cube teka cemane dy buad ? HUA HUA .


law kowg genius lgi bijaksana jawab ahh ,sape pling myk btui dy ahh menang .
hadiah nye lumayan iaitu pcutian di rumah tinggal yg kosong di manamana sluruh m'sia &pcuma mkanan kambing;rumput+lalang ,pemenangnye akn di umum an nt .wahahaha .
tidak terhad kepda WANIE & AYEN sahaje .sume warganegara m'sia ta kire usia .
tapi aku WAJIB an kowg (wanie & ayen) jawab ye .hahaha ,
tarikh luput : sbelum jam 12 tgh malam 17hb oke .
selamat mencube ,terime kasih ;)



No comments: