klik klik !

20 April 2012

terukir di bintang. :-*

HYE YAYAH! 

Hooooo yeh, aku nak cite something ni..korang baca eh? ke dah tanok baca belog aku? T.T Aaaaaaaaaaaaaa.............aaaaaaaaaaaaaaaa...........baca laaa..baca laaaa...aaaaaaaa...aku merayu niiiii..please......aaaaaaaaaaaaa..... *desperate gile pempuan ni merayu ternganga-nganga aa aaaa -,-'

-------------------------------------------------------------------------------k shadap.

kita teruskan ke segmen "FAKTA DI UIA"!!!


jadahnya.
sejak bila entah aku ada buat segmen2. -,-'


Tahukah anda?

Baru-baru ni mahallah jenab a.k.a block kediaman aku ade buat fair maiden's day. alhamdulillah, sepanjang minggu tu aku tak involved satu hapah pun activities yg mahallah organize melainkan dinner malam last tu. haha. well well well. as you know, makan is everything for me. *dasar lahap*

So, malam tu as usual..masa ada manusia busy bebel-bebel. aku, putri and fasya menjalankan kegiatan senonoh tak senereh kami yakni posing sakai sakan bersama.. bersama siapa? bersama siapa?? bersa...maaaaa yeeee...yeaaahhhh betol..bersamaaaaa encik kamera kecek kecekkkkk! *dah gaya mcm rancangan dlm tibi je.

pegang pun dah salah -,-' 

k.aina sedekahkan kameranya kpd kami.................sekejap.
btw, this is Fasya. roomate aku~ 

me with Putri Gunung Jenab.

selepas warm-up 2,3,4,5,6,10 keping. maka, kini.... bermula lah operasi suku waras kami bertige~

miii...auwwww~ gedek gedek.
cermin. =D
haaaaaaa......mario maurer datang UIA! aaaaaaaaa...hensemnye! hensemnye! aaaaaa..aaaaaa... *sawan petala kelapan

kemudian...tiba-tiba...





PUTRI : woiii dah-dah latu..asyik kau je! bagi aku pulak masuk kamera! dush~ dush~ hambek kau!
AINNUR : berani kau kasari pipi masak ranum lemak berkrim aku! *erk..lemak? O.o
aahhh, pape jela. hiyakkkkkkkkk! dush~
sekarang dah berbaik tergedik manje mengade-ngade. puiii puiiii~

Actually, ada lagi tujoh ratos patploh nam gambar yg kiteorng posing. *k tipu.
tapi......yg penting i'm gonna miss this moment lagi2 masa kiteorg hepi sgt menggedik tak hirau org sekeliling, joget-joget berdikir barat, nyanyi melalak galak, gelak mengekek eksaited kemain~ seriously terasa perfect three 

0h emakkkkkkkk...makkk...makcikkk. kikikih. jgn marah putri comey nyeh nyeh.
putri gunung jenab, fasya kedebom bom, dan ainnur kiut-miut. muahaha.
lagi sorang yg terjegul kepala ni Nabila. dia jiran aku. selalu bagi tumpang dok bilik dia yg terdampar karpet empuk serta kipas berspeed 5 dgn hidangan air tulen secawan bila aku tertinggal kunci bilik aku.

Semester depan mrupakan last sem aku kat foundation UIA ni. I'm gonna miss them a lot. sobsobs. Fasya yg gila & Putri yg biul. mcm mana la korang bila aku takde kan? mesti bertambah sawan dan meroyan. kesiannnnn..


ehem.

ada gaya dah bertunang tak dgn cincin tu? muahaha. semua org ingat aku dah tunang sebab pakai cincin. nasib la..=P

terima kasih baca ^^

7 comments:

fieyqaqyla said...

k. Putri : superb cantek .=D
k. Fasya : superb comehh .=O
k. Yong: superb tembamm .=P

sekian entry saya buat kali ini . (Y)

dhiera said...

kemain lagi dia bercamwhore~

dear yayah said...

ahaha.. mcm2 la gelagat korg kn..

✿Dear Yayah✿ said...

fieyqaqyla :

jeles ckp aaa jeles. puihhh

✿Dear Yayah✿ said...

dhiera :

miahahahaha XD

bukan selalu kak.

✿Dear Yayah✿ said...

dear yayah :

bgini la kanak2 ribena XD

cik fasya ni haa said...

TT^TT

thengkiu for being da best roomate i will ever have . ever ever ever dat no one can replace you . muah